הטרנד של הקיץ- שרשראות למשקפיים

תוכן עניינים
סיוון אבנר

סיוון אבנר, עורכת תוכן ראשית.

אם גם אתם שמתם לב לקטע חדש של שרשראות מחוברות למשקפי שמש, זה לא סתם. הטרנד החדש של הקיץ הגיע ואפשר לראות זאת כבר בשלל חנויות, ברחוב ובקולקציות שונות. אמנם זה טרנד ישן, אבל הוא חזר אלינו ביג טיים. רוצים לדעת עליו עוד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם. קיץ מהנה!

חכמים ויפים בשמש

אביזר שחזר אלינו מהעבר הוא שרשרת למשקפי שמש, שמוסיפה סטייל וחדשנות. בצורה יחסית פשוטה ניתן לחבר את השרשרת באמצעות סיליקון למוטות של המשקפיים ובכך ללבוש את המשקפיים בצורה שהשרשרת תלויה מקדימה, או נמצאת מאחורה, איך שתרצו.

מעבר לכך שזה טרנד עם מלא סטייל, כאשר תוכלו להתאים בכל יום ללבוש שרשרת אחרת, או לחלופין לכל זוג משקפיים שרשרת אחרת, זה יעיל. במקום להוריד את המשקפיים או לשים אותם על הראש ולהסתכן בלהרוס אותן, תוכלו להוריד אותם מהעיניים והם פשוט ישארו מחוברים לשרשרת. כך גם לא תשכחו אותם באף מקום ולא תצטרכו לדאוג לכך. 

בסיכומו של דבר

הקיץ הגיע ואיתו חזר טרנד השרשרת למשקפי שמש. ניתן לרכוש שרשראות בדגמים שונים כאשר צורת ההרכבה שלהן על גבי המשקפיים היא פשוטה ומהירה. תוכלו להתאים שרשרת לסטייל שתרצו ולהחליף בכל פעם. בנוסף, לשרשרת יש יתרון יעיל בכך שלא תצטרכו לחשוב איפה לשים את המשקפיים או לחלופין לא תצטרכו לזכור איפה שמתם אותם, כשהם מחוברים לשרשרת. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן